Sunday, October 17, 2010

..my fwen e-day..16 oktober 2010..


my fwen...so sweet kan?


16 oktober 20010 tarikh keramat separa untuk kawan aku...hari pertunangan die....bahgia sgt tgk muka die....aku pon turut hepi gak..nk dijadikan citew ni kawan kedua aku dr SWEET17 yg tunang.mula2 roslina sunaili tp aku leh nk g sbb aku ada majlis kat kuantan...tgk, sume kawan dah melangkah ke alam lain dah, maksud aku bukan alam bunian ke ape tp alam pertukaran dar in relationship ke engaged( dalam fb lah.hahahahaahahahah)....

ok bila ckp pasal tunang ni bukan wajib pon sbnarnya lagi best kalo dpt kawen terus tp tgk la bajet cukup x..hehehehehe...duk tgk jek kwn aku tunang bila aku punya giliran nih?jeng2.....aku x leh nk komen, so sesape yg duk tanya 2 diam2 dah la serabut aku duk jawab n x tau jawab pe...kalo smapai masa korg akan dijemput la..so dont worry....jgn duk xcited sgt nk tgk aku kawen ke tunang..kang xda sume 2 x ke kecewa..hahahahahahahahahahahha...



ni gambo aku ngan kwn aku 2 la....ct nurliana namenya......



majlis ct mmg simple tp nice...aku suka xda lah nk ada pelamin sume yg membazir 2....blanja plamin pon dah dekat nk sampai 1k.....baik simpan tuk kawen.....hehehehehe...pe pon sume dah slamat....kwn aku pon dah selamat jadi tunang lelaki yg bertuah bernama hasnan....



ni la cincin tunang

.......................................................
aku doakan agar tali pertunangan yg telah dikikat antara teruna dan dara akan kekal sampai ke jinjang pelamin..amin....

No comments:

Post a Comment