Saturday, September 21, 2013

new chapter of life


*******************

assalamualaikum n salam sejahtera semua bloggers... hari ni hubby keje ptg, so masakla kuey tiaw goreng utk die breakfast...aku nih mana pnah nak masak @ blaja masak masa zaman bujang dl, time dah kawen ni la sibuk nak blaja..alhamdulillah hubby senang makan..ni die pict yg sempat aku snap td..

ni la die..kuey tiaw goreng aku...

yang pict kat bawah ni lauk2 and makanan yg penah aku masak utk perut hubby aku...
ikan gulai kuning lengkuas 

sambal bilis kentang..fav hubby

sayur air campur kelantan(x sama mcm mak aku buat)

makaroni goreng

roti goreng telur

*****************************

ok seperti yg sy janji, taraaaa!!! my love hubby....Muhammad Faiz Abd Azis

kat pD

my heart n soul


ni gamba cincin risik
camne aku knl die?haa....die ni kononnya admire aku masa skolah dl...eh wujud ke die dlm memory aku?mcm xda je time skolah dl die nih..tu lah jodoh..kalo aku knl die time skolah dl mayb kitorg x kn sampai ke tahap skrg, husband n wife...alhamdulillah.... lpas dah bertahun tggl skolah aku jumpa die balik kat fb...huhuhu,,,tupon after aku dah putus tunang dgn bekas tunang aku dl(dah xda jodoh).hehehe... kat sblah nih cincin risik aku....die antar rombongan lpas 6 bln kami knl...alhamdulillah dia serious dgn hubungan kami... kami x tunang pon hanya sekadar ikat mengikat sebagai tanda.... haa msti nak tau kan nape kau putus tunang dl? biarlah hal tu berlalu x perlu nak bukak pekung n memalukan diri masing2 seperti bekas tunang aku buat (die g tulis kat blog yg mmg menyalahkan aku 100%.tp aku xnak komen sbb TUHAN je yg tau and org yg dekat je yg tau cite sbnar..kepada sesape yg dah termakan citer palsu bekas tunang aku, silakan la percaya)hehe.....alhamdulillah Allah beri petunjuk, alhamdulillah aku bkn dgn dia...ok, berbalik pada cite aku td, lpas stgh tahun aku dirisik kami pon kawen...hehehe...nnt pos yg akan datang aku post gamba sekitar majlis kawen kami...

ok lah bye for now...xoxo

No comments:

Post a Comment