Sunday, September 22, 2013

tamatlah zaman bujangku

assalamualaikum wbt... 

post kali ni aku nak selitkan pasal majlis kawen aku. setelah 6 bln lebih kurang la aku diikat, akhirnya kami pon nikah....cepat kan...buat pe nak tunggu lama2 utk buat benda baik...knl 6 bln, risik, lpas 6 bln kawen thats it!
Majlis aku ni simple je, x nak bazir sgt sbb kehidupan lepas kawen tu lbh penting...aku buat majlis 3 hari berturut2, akad nikah 24 Mei 2013, sanding belah aku 25 Mei 2013 dan majlis bertandang rumah lelaki 26 Mei 2013 senang buat sekaligus biar setel..penat mmg la pnat Allah je tau....

OK kat bawah ni gamba sekitar majlis kawen aku n en hubby

24 Mei 2013, after solat jumaat at masjid bendang Kerian

             
muka bedebor


nana and dd (kawan matrik)

xda plak perasaan nebes.ngee`
cincin n gelang
simple kan baju nikah aku...aku x suka yg terlebih2 glamer sbb nak masuk masjid kan...


 25 mei 2013, majlis sanding Kg Padang Tembesu

majlis ni start kol 11 sebenarnya tp biasa la tunggu org tu, tunggu org ni akhirnya kol12 gak la pengantin lelaki tiba.

sambut husband.ngee
with my x -student smkt 09..yg baju merah belang tu abaikan
my family..part of my family actually
with my x-rumate zie and fiza..thanks for coming
tukang dapur
with kinah..thanks datang jauh2
ni suprised dari akak aku...haish..acara baling gula2..
tgk 2 gadis cilik kat blakang aku tu?anak sdara aku, tlg pegangkan kain aku kat bawak sbb labuh sgt
ngeee~labuh sgt kain...haa sampai pengepit aku tu (DD) kn pegang.thanks D...
hehehe~
ni mek and ayoh sy
ni papa and mama
acara ni mmg nyaris terlupa...nasib baik la...kek ni sgt sedap k, homemade.kalo anda nk tempah gtau sy
with my akak, org kuat ni...temper pon blh thn.haha..
my skb1 fren..fiti.
fiti n husband
umie with syifa' and noni my skb1 fren..sblm g outdoor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OUTDOOR SESSION: SMKT and TAMAN TENGKU ANIS PANTAI GETING
taman tengku anis
place that 1st time we met...husband je ada memory tu..ngee`

26 MEI 2013: Majlis Sambut Menantu Pantai Cahaya Bulan

Lpas je majlis belah aku, esoknya majlis belah laki lak..penat sgt tp gagahkan jugak sbb nk setelkan semua...mek aku x leh nak g sbb demam tetibe yerlah penat kan layan tetamu lagi....pagi2 lagi aku n husband bersama pasangan camereman aku (nana and husband) bertolak ke umah pengantin lelaki sbb aku nk kn mekup kat butik andaman area umah husband aku..



sesi mekup yang buat aku tertidur..penat kot..
family..
pengapit tu adik2 ipar aku.ngee~ ira n lili
xda pelamin, bilik tido n makan beradab je
~~~~~~~~~~

majlis kat umah mertua nih pon ramai gak yg dtg yerla mama keje gov ramai la kawan..papa pon pesara KTMB ramai kenalan...penat sgt sampai aku tertido sblm majlis tamat...pe pon kenangan ni sgt berharga, yelah sekali seumur hidup kan... terima kasih sgt pada family kedua belah dan rakan taulan yang sudi hadir memeriahkan lagi majlis kami...LOL...xoxo




y..

No comments:

Post a Comment