Wednesday, September 25, 2013

pilih la yang terbaik

assalamualaikum..


post kali ni aku x nak citer pasal diri aku... kite tukar sikit channel..hehehehe..ok ni aku nak citer pasal air tangan org yg x solat..nauzubillah ....jauhkan la dr org cmni kan...jauhkan la dari termakan masakan org yg x solat...

Dulu aku heran gak nape mak aku memilih untuk beli lauk @ makanan kat kedai...die lebih suka beli kat kedai org ug die knl rapat..kalo bawak die g makan kedai sebanrangan mmg die x makan....aku pelik gak...ada skali tu g pasar malam aku tanya nape x nak beli kat org tu, mak aku ckp die was2 tgk org tu...erk? entah la....

belek punya belek aku terjumpa post kat FB..haaa...betul la kalo mkan makanan org yg x solat ni , boleh gelap perut.

ok kat bawah ni pict yg aku amik kat fb....baca lah k....


sembahyaglah kamu sebelum kamu disembahyangkan

ps: kalo mkn kat kedai kita bkn tau pon kan org yg masak tu solat ke tak..cmne tu ek? haa sbb tu makan kat umah lagi afdal...jimat pon jimat...xoxo

No comments:

Post a Comment